1 Nisan 2013 Pazartesi

Bol sürprizli, keyifli, fiyonklu bir hafta olsun!


Merhaba,
Çok güzel bisikletler beğendim, henüz Worry’nin haberi yok ona sürpriz yapacağım. Malum mayısa şurada ne kaldı, hem form tutmak hem de baharın keyfini çıkarmak için biraz pedal sallayalım değil mi ama?
İşler güçler derken kendimize vakit ayırmayı ihmal etmemeliyiz.

Bu hafta yine çok güzel hediye paketlerimiz oldu, sahiplerini buldu.
LTB Tasarımcılarından Elif Zeytinci için Wonder Woman çanta, uçarak gitti, Elif’in omzuna kondu.




Şarkıcı Zeliha Sunal’ın Smokin Çantası ise limuzini tercih etti, malum çantamız fazla ciddi, kırmızı halıyı görmeden araçtan inmediği haberlerini aldık : )




Organizasyon ajansı Birevent’in kızlarına ise kırmızı kravatlar hazırlandı, toplantıda bir tek beyler mi kravat takabilir dediler, hemen olaya el koydular.



Uzun lafın kısası bol sürprizli, keyifli, fiyonklu bir hafta oldu, tam da en sevdiğimizden.

Bu arada önümüzdeki hafta Worry’nin kalbinin zor dayanacağı bir hafta olacak. Çünkü mağaza için araştırmalara başlayacağız. Bütün hafta sonunu henüz telefon edip randevusunu bile almadığımız toplantılarda ne giyeceğini düşünerek geçirdi. İlk görüşmeyi atlatsa rahatlayacağını düşünüyorum ama bakalım.

E-ticaret alışverişe vakti kalmayanların imdadına yetişirken, minik mağazamız sokaklara çıkıp dokunmadan alışveriş yapamayanlar için bekliyor olacak.
Çok heyecanlıyız, ben mağazanın dekorasyonunu düşünüyorum, Worry kira ve vergi hesaplıyor, ben fiyon hediye paketi seçiyorum, Worry yazar kasa yetişmezse düşecek tansiyonu için tuzlu ayran stoğu yapıyor, günlerimiz böyle şenlikli.
Bize şans dileyin.
Sevgiler,
Happy
                                        


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder