16 Nisan 2013 Salı

İnternetten alışveriş yapmaktan korkmayın, güvensiz sitelerden alışveriş yapmaktan korkun! ^.^


“Vaktim az, internetim çok!”

e-Ticaret markalarının alışveriş güvenliği

Alışveriş yapmak; temel ihtiyaçlarımız, lükslerimiz, olmazsa olmazlarımız.
Gerçek mağaza anlayışıyla yarışan e-ticaret sitelerinin; tasarımları, altyapıları ve verdikleri hizmet kalitesinin faturası bir mağaza gideriyle yarışacak standartta.
Hal böyle olunca insan gücünden ve genel giderlerden tasarruf etmek isteyen ve hızlı alışverişi destekleyen her marka kendi e-ticaret sitesini kurdu.
Dokunmaya, alacağı ürünü denemeye alışık Türk insanı ise başka bir sorunla karşılaştı “ya gerçeği fotoğraftaki gibi değilse?”.
Mağazada değişim-iade sürecini birebir diyalogla çözen markalar, müşteri hizmetleri ağı kurmak durumunda ve başka bir sektörde hem uzmanlaşmak hem de istihdam yaratmak durumunda kaldılar.
Ürüne dokunarak, deneyerek almanın keyfi ayrı bir yerde dursa da hızlı ve farklı alışverişin yerini de hiçbir şey alamaz.
e-Ticaret’i desteklemek isteyen markaların, e-dükkanlarındaki indirimler ve kampanyalar dokunmatik Türk insanının kalbini çaldı.
Şu anda 2012 yılında bir önceki yıla oranla %35 büyümüş bir sektörle karşı karşıyayız “e-Ticaret”.
Güvenlik tüm markaların ilk sıradaki önceliği haline geldi.
Don’t Worry Be Happy olarak müşteri gizliliği ve güvenli alışveriş konusunda oldukça dikkatli ve hassasız.
Markamızın e-Ticaret alt yapısı PAYU’ya emanet.


PAYU NEDİR?
PAYU Dünyanın en önemli medya ve e-ticaret markalarını bünyesinde bulunduran Naspers’ın bir iştirakidir. Halihazırda 16 ülkede faaliyet göstermektedir. Dünyada 25 binden fazla üye işyeri ile çalışan PayU, Türkiye’de operasyonlarına 2011 yılının Eylül ayında başlamıştır.
PayU Türkiye, uluslararası düzeyde kazandığı bilgi ve deneyimini, Türkiye e-ticaret pazarının ihtiyaçlarına göre yeniden şekillendirerek sektörde faaliyet gösteren e-ticaret firmalarının önemli bir iş ortağı olmayı hedeflemektedir. Özellikle üye işyerlerinin risklerini minimize edecek katma değerli servisleriyle sektörde önemli bir ihtiyacı karşılamayı da amaçlamaktadır.
Sanal POS çözümleri, gelişmiş sahtecilik (fraud) önleme filtreleri, 7 gün 24 saat hizmet veren uzman sahtecilik izleme ekibi ve daha birçok servisle PayU Türkiye, bir yandan e-ticaret işletmelerinin hizmet kalitesini artırırken, diğer yandan Türkiye’nin önde gelen banka ve lisansör kuruluşlarıyla yaptığı işbirlikleriyle sektöre yenilikçi bir hizmet anlayışı getirmektedir.

PAYU KİMLERLE ÇALIŞIR?
-Markafoni
-Tatilsepeti
-Grupfoni
-Zizigo
-Dagi
-Hummel
-I Love Shoes

Daha ayrıntılı referans listesi için;

Özlem Öztürk  &  Elif Aydın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder