19 Nisan 2013 Cuma

Dans, hediye, bisiklet ve yeni tasarımlar üzerine!


Keyfimiz yerinde!
Çok istediğimiz ama netleşmediği için adını veremediğimiz marka ile prensipte anlaştık, sözleşmeler imzalansın, duyurusunu o zaman yapacağız : )
Worry şu anda kimseye söylememize izin vermiyor, son dakika felaketleri diye bir şey varmış, ben de ona her gün olan mucizeler de vardır diyorum, sonuç o kazandı ben bekliyorum, yoksa sakinleşmeyecekti.
Bence kendince totem yaptı ya neyse.
Bencil Dükkan ile el ele yaptığımız defterlerimizin satışını orada da yapacağız.
tık tık tık http://shop.dontworrybehappy.com.tr/K19,el-yapimi-defter.htm

Sürprizler bitmiyor, beyler çok şikayetçi "hani bize hani bize" diye, o sebeple cüzdan ve kartvizitlik tasarlanıyor şu an, %100 deri, %100 el işçiliği ve tabi ki sınırlı sayıda.
Mayısta hangi markayla çalıştığımızı, neler yaptığımızı göreceksiniz, az kaldıııııı!

Bu arada en son yoga yaptık hatırlarsınız, yaz geliyor diye bir de acaba dansa mı başlasak diye düşünüyor Worry.
Bisikletle doğa gezisi planlarımızı da unutmayalım.
İnternette ufak bir araştırma yaptım, aradığım bisikleti buldum, haftaya gidip alacağım Worry'ye de sürpriz olacak: )
Dansa gelince onunla ilgili araştırmayı Worry yapmak istiyor, bakalım başımıza neler gelecek!



Haftamızı da anlatalım. KanalTürk Spor Spikeri Nevra Öner Varol için, onun uzun kirpiklerinden ilhamla bir çanta hazırlandı, işin en güzel kısmı çantanın beğenildiği andı bizim için ^.^


Önümüzdeki haftanın sürpriz tasarım çantası da hemen aşağıda ama kime olduğunu hediye sahibine ulaştığında söyleyelim de sürpriz bozulmasın di mi ama ? :)

Sevgiler,
Happy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder