26 Mart 2013 Salı

Nazlı Eray'a teşekkürlerimizle..


Merhaba,
Bilgisayarımın şarjını buldum, hoş hepiniz benden önce öğrenmişsiniz zaten nerede olduğunu : )
Ben de şarjım kaybolunca bu bana ders olsun diye hem eve, hem ofise yeni birer sarj almıştım, artık yer gök sarj!
Happy şarjımı masama bırakmış, bir de not yazmış “daha fazla şarj aleti alacaksın diye korktum, maksat elin ayağına dolaşsın, o zamanlar daha komik görünüyorsun” diye.
En büyük eğlencesi benim resmen : )
Bu arada check-up yaptırdım, turp gibiymişim, herkes çok güldü bana ama olsun hiçbiri benim kadar sağlıklı olduklarından emin değiller, bu da önemli bir şey sonuçta, değil mi?
Ama ben doktordayken kargo şirketi gelip gönderileri almış, yetişemedim onlara.
İlk sevkiyatta bende araçta olmak istiyordum, malum sürekli kargoların geciktiğiyle ilgili kabus görüyorum.

Bu arada o kadar güzel bir gelişme oldu ki anlatamam!
Nazlı Eray’a mail yazmıştık, kendimizi işimizi anlattık, Edebiyat Serisi Şallarımızdan bahsettik, adresini rica ettik, naçizane hediye edelim şallarımızdan diye.
O kadar kibar, o kadar nahif bir cevapla kabul etmiş ki teklifimizi, hayranlığımız bir kat daha arttı.
Aslında ben cevap vermez diye düşünüyorum, hatta Happy’e de söyledim boşuna mail yazma, koskoca yazar ona bakıp da cevap verir mi diye, beni utandırdı güzel cevabıyla.

Happy diğer güzel gelişmelerden bahsetmiş, tablolar, takılar nasıl yetişecek bilmiyorum, bir markanın ulusal ağına da katılmak istiyoruz, galiba artık hiç uyuyamayacağız.
Happy her işin yetişeceğini söylüyor, hatta hafta sonları bisiklet sürecek vaktimiz bile olur diyor. Düşünsene bisiklet! Ben daha ziyade doğa yürüyüşlerinden yanayım ama baharın tadı bisikletle çıkarmış, bakalım nasıl olacak o iş?

Sevgiler,
Worry



 Teşekkürlerimizle;

Siz bu satırları okurken büyük ihtimal Nazlı Eray hediye paketini açıyor olacak :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder