20 Mart 2013 Çarşamba

Merhaba ben Worry


Herkese merhaba ben Worry,
Dün sizle tanışmak istedim ama bu pek mümkün olmadı, biraz heyecanlıydım.
Şimdi de çok iyi bir durumda değilim. Bilgisayarımın sarjı bitiyor, Happy ile yaptığımız görev bölümünde Facebook albümü yapacağıma ve blog yazısını yazacağıma söz verdim ama sarjımı da ofiste unuttum galiba, ya da bugün öğlen yemek yediğimiz yerde ya da bilmiyorum ki. Hem Happy’ye de söyledim ben güzel yazı yazamam, insanlar ya beğenmezse ne yaparız diye ama içinden ne geliyorsa onu yaz, mesela bugünü yaz dedi bana.
Hangi fotoğrafı seçeceğime de karar veremedim, umarım benim seçtiklerimi beğenirsiniz. Aslında albüm yüklenirken bilgisayarımın kapanmasından da çok korkuyorum ama neyse deneyeceğim.
Dün gece ilk siparişlerimizi aldığımızdan beri çok heyecanlıyım, umarım faturalar yanlış kesilmemiştir. Kargo şirketini de biraz kızdırmış olabilirim. Henüz kargoları teslim bile etmeden defalarca “teslimatta gecikme olmaz değil mi?” diye arayınca şube biraz gerildi galiba. Ama elimde değil ben de böyleyim.
Bu arada söylemeden geçemeyeceğim bugün o kadar çok telefon ve mesaj aldık ki ben ne yapacağımı bilemedim, utana sıkıla teşekkür ettim.
Bazı sözleşmeler gelecekmiş bu hafta, satış ağımızla ilgili, umarım görev bölümünde sözleşmeleri inceleme işi bana düşmez, hata yapmak ya da önemli noktaları gözden kaçırmak istemem.
Of bak ya neler yazmışım, o kadar söyledim Happy ben güzel yazı yazamam diye, dinlemedi beni.
Neyse şarjım bitmek üzere, ben hemen fotoğrafları seçeyim de albümü yapayım, aaa kapanıyor bilgisayarım tüh!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder