22 Mart 2013 Cuma

Hafta sonu geliyoooooooooooooooooooooooor :)


Herkese merhaba tekrar, Worry'nin yazısını yeni okudum, o günden beri bilgisayarının şarjını arıyor, benim sakladığımı henüz bilmiyor. Birazdan masasının üzerine bırakacağım ki sizinle el bavulu albümünü paylaşabilsin, küçük bir de not yazacağım, umarım çok kızmaz bana, sadece şaka yapmak istedim :)
Dün akşam çok sevdiğimiz bir arkadaşımızın doğum gününü kutladık.
Bu arada Worry koşturma sırasında merdivenden düştü, öğleden sonra check-up yaptıracakmış, yani ona merdivende takılıp bir basamak düşerek amansız hastalığına yakalanan, kanser olan, saçı dökülen, apandisti patlayan kimse olmadığına inandıramadık da :)
Neyse konumuza gelelim, bugün çok sevdiğimiz bir arkadaşımızın doğum gününü kutladık, herkesin çok güzel giyindiği, çok güzel güldüğü, sadece iyi dileklerin sunulduğu bir gece oldu. 
Her yer hala hediye paketi dolu.
İnsanın çok seveni olunca böyle oluyor:)
Bu arada bugün bizim için önemli bir gün, ilk siparişlerimizi kargoya vereceğiz.
Bir sorunumuz var ama Worry de kargo şirketinin dağıtım görevlisiyle operasyona katılmak istiyor. Bu fikrine gülmekten aslında ne kadar saçma olduğunu söylemeye fırsat bulamadık:)
Bu arada size bir de sürprizimiz var, hatta iki taneler.
Önümüzdeki günlerde sitemize çok şık tablolar ve yine el yapımı çok güzel takılar da ekleyeceğiz. Ben çok heyecanlıyım.
Kimlerle çalışacağımız sürpriz olsun, yine az ve öz üretim, el yapımı, sınırlı sayı kurallarımız geçerli tabi ki.
Bu arada teşekkür etmek istiyoruz, şallarımıza aldığımız iltifatlar yüzünden yanaklarımız kıpkırmızı.
Önümüzdeki haftaya çok iyi hazırlanmamız lazım, ilk basın gönderimine başlayacağız. Ve yine sürpriz bir markanın internet sitesinde yer almak istiyoruz, bize şans dileyin her şey yolunda gitsin.
Herkese çok keyifli bir hafta sonu diliyoruz.
En az iki arkadaşınızla kahve ya da bitki çayı için, aşık olduğunuz insanla yemek yiyin, ailenize sıcacık bir mesaj gönderin, kendinize hediye alın, hafta sonunun tadını çıkarın:)
Biz de Worry ile birçok plan yaptık, hepsini pazartesi günü anlatacağım.
İşin başına dönme vakti.
Sevgiler.
Happy.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder