7 Mayıs 2013 Salı

Dans etmeye başlıyoruuuuuuz ^.^


Geçen hafta bahsetmiş Happy, dansa başlayacağız diye. Ama kimse demiyor hocası iyi midir, bunun kıyafeti, usulü nedir diye. Dans ederken düşmekten ve ayaklarıma bir şey olmasından çok korktuğum için ilk araştırma konum dans ayakkabıları oldu ve bu işin "en iyisi kimdir?" diye ararken Tanguera'yı keşfettim.
Üşenmedim araştırdım ve sahibi Handan Tanır ile tanıştık.
Yaptığı işi o kadar sevdim ki bu haftanın "DİKKAT DİKKAT"inde ona yer vermek istedim.
O yüzden Happy'i de kaptığım gibi Handan Hanım'ın Bağdat Caddesi'ndeki mağazasına gittik.

tık tık tık tık
https://www.facebook.com/tangueram?ref=ts&fref=ts






Happy: Merhaba Handan Hanım, ağırlamanız için teşekkürler, böyle çat kapı geldik ama Worry çok ısrar etti. Dans ayakkabısı yapma fikri ne kadar hoş ve ihtiyaca yönelik. Nereden aklınıza geldi.

Handan: Merhaba. Çok memnun oldum gelmenize. Her müşterimi aynı keyifle ağırladığımdan şüpheniz olmasın. Bu işe girme sebebim Tangoya başladıktan sonra zevkime uygun ayakkabı bulamadım. Başladığım yıllarda ayakkabı üreticileri bu konuda çok da bilgili değillerdi. Her ayakkabı her dans için uygun değil ve tabi en önemlisi her ayağın ayakkabısı farklı olmalı.

Happy: Mağazanızı tarif edersek?

Handan: Dükkanımız ve atölyemiz Bağdat caddesi üzerinde Kızıltoprak ışıklarda. 2010 dan beri aynı adresteyiz. 3 Kasım 2013'de 7 yılımızı kutlayacağız:)

Happy: Handan Hanım malum bizde latin dansına merak saldık Worry'den sebep. Bize ne önerirsiniz, modelimiz ne olmalı?

Handan: Her ikinizde latin dansları yapacağınız için size tavsiyem alçak ökçeli burnu açık yere sağlam basan bir çift dans ayakkabısı olacaktır.

Happy: Tabi kıyafet, ayakkabı önemli ama bize daha mühim olanı kurs, hangi hocaları önerirsiniz?

Handan: Latin dansları için Anadolu yakasında bu konuda uzman, pek çok Dans okulumuz mevcut. Size isim vererek unutmuş olabileceğim diğer hocalarımızı gücendirmek istemem:) Ama yönlendirmekten keyif duyarım, ona başbaşa karar veririz.

Worry: Şey araya giriyorum ama hemen hızlıca bir soru sormam lazım, ne zaman Milonga'ya gidebiliriz çok hevesliyim de.

Happy: Henüz ne kıyafetimiz ne hocamız var ve Milonga mı soruyorsun? :)

Handan: Temel dans adımları dahi olsa bu biraz da kişinin yeteneğine bağlı olduğu için size şu kadar ay diyemem. Ama yetenekli olduğunuzu düşünüyorum, dans derslerinizi ihmal etmeden devam ettiğinizi varsayarsak 3-4 ayda milongada dans edebilir duruma gelirsiniz. Bence derse başladığınız ilk günden itibaren milongalara katılmalı, dans edenleri izlemelisiniz. Sizi dansa davet eden birisini daha yeni başladım uyarısı yapmadan davetini kabul etmelisiniz. Sonuçta bu bir dans ve eğlenmek için yapılan bir uğraşı.

Happy: Şimdi ayak ölçülerimizi vereceğiz, peki ayakkabımızın ne zaman hazır olacak hangi aşamalardan geçeceğiz?

Handan: Dans ayakkabısını deneyerek yerinden almakta fayda var. Bunun için mağazamızda pek çok modelimiz raflarda hazır. Yok eğer gelemiyorsanız ölçülerinizi bize gönderdikten ve biz sizinle temas kuruyoruz ve 1 hafta sonrasında ayakkabınızı teslim ediyoruz.

Happy: Handan Hanım ben renk olarak siyah isterin. Worry'nin sadece karar vermesi bile bir hafta sürecektir, o sebeple önce benimle başlayalım. Bu arada eklemek istediğiniz bir nokta varsa?



Handan: Eklemek istediğim çok önemli bir nokta var. Ayakkabı konusunda lütfen hassas davranın. Aman ucuza alayım nasılsa haftada 1 giyeceğim ne olur demeyin. Ayakkabınızı lütfen "AYAKKABICIDAN" alınız. Burada amaç sadece ayakkabı satmak değil, doğru dans ayakkabısını doğru ayağa giydirmek!

Worry: Kesinlikle katılıyorum Handan Hanım, şu ayağımdaki ve yerde duran 5 taneden alacağım galiba.

Happy: Worry sakin ol o ayakkabıları yerine bırak, mutlaka kendimize göre olanı bulacağız ^.^

Güzel bir mağaza, güler yüzlü sahibesi ve birbirinden şık ayakkabıların ortasında keyifli bir sohbet oldu.
Bu sefer röportajı Happy yaptı, ben ayakkabılara bakıyorum, size keyifli okumalar ^.^

Sevgiler,
Worry


www.dontworrybehappy.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder