4 Temmuz 2013 Perşembe

Canavarlar her yerde! Temmuz sonunda hem mağazamızda hem e-ticaret sitemizde:)

Herkese tekrar merhaba,
Bir süredir Worry ve ben uzak kaldık her şeyden.
Ağaçlara üzüldük, hayvanlara kıyamadık, insanların getirildiği hale inanamadık. Ama gördüğümüz olağanüstü "bir olma" hali bizi kendimize getirdi.
Bizim keyifsizliğimizi gören bir arkadaşımızdan bize bir hediye geldi geçen günlerde.
Üzerinde "bu yaz sizin için bomba gibi geçsin" notu vardı.
BA-YIL-DIK!



TIK TIK TIK 
https://www.facebook.com/pages/MOF-the-monster-freaks/123469424334560?fref=ts

Tabi durur muyuz, hemen kim yapmış, nasıl yapmış, başladık araştırmaya. Sonunda Sema'ya ulaştık.
Hatta onunla ufak bir röportaj yaptık veeeee hazır olun sürprize; BİRLİKTE ÇALIŞMAYA KARAR VERDİK : )

Happy: Selam Sema, biz bombamıza bayıldık. Ellerine sağlık. Diğer canavarların da inanılmaz. Sanki başka bir dünyada yaşıyormuşsun da hepsi orada gerçekmiş gibiler. İlk canavarı ne zaman yaptın?

Sema: Yaklaşık 5 sene önce, bir arkadaşımın doğum gününde ona değişik bir hediye vermek istedim. Bilim-kurguyu ikimiz de çok severiz. Evde ne kadar kumaş varsa koydum hepsini ortaya ve ona bir uzaylı yapmaya karar verdim. Nasıl olur diye düşünmedim, kestim, biçtim yapabileceğim en tuhaf şeyi yaptım. Çok da şahane oldu. Sonraki müşterim kendisi için dinazor isteyen yeğenim oldu.

Worry: Ne güzel fikir! Peki senin asıl mesleğin ne?

Sema: Grafikerim.

Happy: Boşuna değilmiş bu yaratıcılık!

Worry: Marka ismin de çok güzel MOF Monster Freaks!

Sema: Benim canavarlarım canavar aleminde bile tuhaf karşılanacak cinsten, bütün hilkat garibelerini bir çatı altında toplamak istedim, başlarında da ben varım : )

Worry: Tabi hijyen, temizlik, kullanışlılık benim için ilk sırada geliyor. Canavarların yıkanıyor olmasına nasıl sevindim anlatamam. Bizim bombamız yumuşatıcı kokuyor mesela :)


Sema: Tabii ki yıkanıyor çocuklarım! : ) Canavarlar diye onları pis mi sandın? Kullandığım malzeme çorap, polar, peluş ve yıkandıklarında deforme olmamaları için silikon elyaf kullanıyorum. Çok büyük çalıştıklarım hariç genellikle uzunlukları 30-40 cm civarında, yani çamaşır makinesine de rahatlıkla sığıyorlar.

Happy: Karakterleri yaratırken nelerden esinleniyorsun?

Sema: Aslında o sırada canım nasıl isterse öyle yapıyorum, pek bir şeyden esinlendiğim söylenemez. Elimde ne varsa onlarla oynuyorum dersem sanırım en doğrusu olur.

Worry: En sevdiklerin hangileri?

Sema: Bu soruyu gerçekten çok düşündüm, hepsini çok seviyorum gibi sıradan bir cevap vermemek için, ama bulamıyoruuum! Çok zorlayınca sanırım totemler ve bombalar ama henüz Don't Worry Be Happy'de ikisinden de yok. Ay sonuna doğru totemleri de listeye ekleyeceğim.

Happy: Sabırsızlıkla bekliyoruz. İlk çekimler geldi, henüz paylaşmadık kimseyle ama fotoğraf editinin bitmesini sabırsızlıkla bekliyoruz. Biraz da üretim şeklinden bahseder misin? Unique ürünler diyebilir miyiz? Ki bence demeliyiz.

Sema: Kesinlikle diyebiliriz. Dediğim gibi rastgelelik üzerine bir üretim şeklim var. Ne vücutlarda ne ifadelerde kalıplarla çalışmıyorum. Ancak, bazı modeller çok beğenildi, tekrar tekrar isteniyor. Ben de aynı modelleri tekrar yapmaya çalışıyorum. Yine de ufak da olsa farklılıklarını korumak adına hala kalıp kullanmıyorum. Kullandığım malzemeleri de hoşuma gittikçe temin ettiğim ve çok miktarda almadığım için, materyaller de desen ve renk olarak farklılık gösteriyor. Aynı renk ve desende ikinci bir çorap MOF mümkün değil mesela.


Happy: Bunu söylemen iyi oldu. Yani bir MOF siparişi verdiğinizde renk farklılıkları olabiliyor, şekilde de öyle. Çünkü elde üretiliyor, sınırlı sayıda olmasına özen gösteriliyor.



Worry: Don't Worry Be Happy için neler üreteceksin?

Sema: Öncelikle çorap MOF'lar. Peluşlar ve tabi ki bombalarım. Her birini kendim elde yaptığım için, hazırlanmaları biraz zaman alabiliyor, o yüzden şimdiden takipçilerinize haber verelim temmuz ayının sonuna doğru her yer canavar olacak!


Worry: Çok teşekkürler Sema. Çok keyifle çalışacağımızdan eminiz. Bu arada hazır yeri gelmişken söyleyelim. Temmuz sonunda mağazamız açılıyor ve tüm canavarların da orada hazır bulunacak, gelen müşterileri karşılamak için : )

Sevgiler,
Worry & Happy
www.dontworrybehappy.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder