“Vaktim az, internetim çok!”
e-Ticaret markalarının alışveriş güvenliği
Alışveriş yapmak; temel ihtiyaçlarımız, lükslerimiz, olmazsa
olmazlarımız.
Gerçek mağaza anlayışıyla yarışan e-ticaret sitelerinin;
tasarımları, altyapıları ve verdikleri hizmet kalitesinin faturası bir mağaza
gideriyle yarışacak standartta.
Hal böyle olunca insan gücünden ve genel giderlerden
tasarruf etmek isteyen ve hızlı alışverişi destekleyen her marka kendi
e-ticaret sitesini kurdu.
Dokunmaya, alacağı ürünü denemeye alışık Türk insanı ise
başka bir sorunla karşılaştı “ya gerçeği fotoğraftaki gibi değilse?”.
Mağazada değişim-iade sürecini birebir diyalogla çözen
markalar, müşteri hizmetleri ağı kurmak durumunda ve başka bir sektörde hem
uzmanlaşmak hem de istihdam yaratmak durumunda kaldılar.
Ürüne dokunarak, deneyerek almanın keyfi ayrı bir yerde
dursa da hızlı ve farklı alışverişin yerini de hiçbir şey alamaz.
e-Ticaret’i desteklemek isteyen markaların,
e-dükkanlarındaki indirimler ve kampanyalar dokunmatik Türk insanının kalbini
çaldı.
Şu anda 2012 yılında bir önceki yıla oranla %35 büyümüş bir
sektörle karşı karşıyayız “e-Ticaret”.
Güvenlik tüm markaların ilk sıradaki önceliği haline geldi.
Don’t Worry Be Happy olarak müşteri gizliliği ve güvenli
alışveriş konusunda oldukça dikkatli ve hassasız.
Markamızın e-Ticaret alt yapısı PAYU’ya emanet.
PAYU NEDİR?
PAYU Dünyanın en önemli medya ve e-ticaret markalarını
bünyesinde bulunduran Naspers’ın bir iştirakidir. Halihazırda 16
ülkede faaliyet göstermektedir. Dünyada 25 binden fazla üye işyeri ile
çalışan PayU, Türkiye’de operasyonlarına 2011 yılının Eylül ayında başlamıştır.
PayU Türkiye, uluslararası düzeyde kazandığı bilgi ve
deneyimini, Türkiye e-ticaret pazarının ihtiyaçlarına göre yeniden
şekillendirerek sektörde faaliyet gösteren e-ticaret firmalarının önemli bir iş
ortağı olmayı hedeflemektedir. Özellikle üye işyerlerinin risklerini minimize
edecek katma değerli servisleriyle sektörde önemli bir ihtiyacı karşılamayı da
amaçlamaktadır.
Sanal POS çözümleri, gelişmiş sahtecilik (fraud) önleme
filtreleri, 7 gün 24 saat hizmet veren uzman sahtecilik izleme ekibi ve daha
birçok servisle PayU Türkiye, bir yandan e-ticaret işletmelerinin hizmet
kalitesini artırırken, diğer yandan Türkiye’nin önde gelen banka ve lisansör
kuruluşlarıyla yaptığı işbirlikleriyle sektöre yenilikçi bir hizmet anlayışı
getirmektedir.
PAYU KİMLERLE ÇALIŞIR?
-Markafoni
-Tatilsepeti
-Grupfoni
-Zizigo
-Dagi
-Hummel
-I Love Shoes
Daha ayrıntılı referans listesi için;
Özlem Öztürk & Elif Aydın
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder